DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Urząd Gminy Izabelin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej izabelin.konsultacjejst.pl.

  • Data publikacji:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna - wymogi ustawy są spełnione z pewnymi nielicznymi wyjątkami z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

  • Data sporządzenia:
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Biuro Obsługi Mieszkańca
  • E-mail: [email protected]
  • Numer telefonu: 22 722 89 30

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Dostępność architektoniczna

  • Główne wejście do budynku Urzędu Gminy Izabelin znajduje się od strony ul. 3 Maja
  • Główne wejście nie posiada schodów.
  • W budynku nie ma windy (mozna skorzystać z windy w budynku Centrum Kultury Izabelin, który jest połączony z budynkiem urzędu łącznikiem) 
  • W budynku znajdują się poziomy: -1, 0 (parter), 1 i 2.
  • Biuro Obsługi Mieszkańca znajduje się na parterze budynku (poziom 0).
  • Na parkingu przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Korytarze w budynkach umożliwiają swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
  • Toalety przystosowane są dla potrzeb osób niepełnosprawnych.