Deklaracja dostępności

Urząd Gminy Izabelin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej izabelin.konsultacjejst.pl.

  • Data publikacji:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych .

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Biuro Obsługi Mieszkańca
  • E-mail: [email protected]
  • Numer telefonu: 22 722 89 30

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biuro Obsługi Mieszkańca — mejlowo [email protected] telefonicznie 22 722 89 30.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Adres:
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

<ul> <li>Główne wejście do budynku Urzędu Gminy Izabelin znajduje się od strony ul. 3 Maja</li> <li>Główne wejście nie posiada schodów.</li> <li>W budynku nie ma windy (mozna skorzystać z windy w budynku Centrum Kultury Izabelin, który jest połączony z budynkiem urzędu łącznikiem)&nbsp;</li> <li>W budynku znajdują się poziomy: -1, 0 (parter), 1 i 2.</li> <li>Biuro Obsługi Mieszkańca znajduje się na parterze budynku (poziom 0).</li> <li>Na parkingu przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.</li> <li>Korytarze w budynkach umożliwiają swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim.</li> <li>Toalety przystosowane są dla potrzeb osób niepełnosprawnych.&nbsp;</li> </ul>